piątek, 24 kwietnia 2020

JAK ODDAJĘ MATERIAŁ?




JAK ODDAJĘ MATERIAŁ? | Albumy, odbitki, 
pudełka, pendrive 🌸




Zwieńczeniem mojej pracy jest oprawa, powtarzam to zawsze podczas każdego zlecenia. Niezależnie od tego czy jest to Wasz ślub, sesja narzeczeńska, czy sesja rodzinna. Wasze wspomnienia wymagają odpowiedniej oprawy, a ja pragnę dbać o jakość swoich usług najlepiej jak tylko potrafię. Przedstawiam Wam dzisiaj fotoalbumy, pudełka, odbitki itd. które znajdziecie w mojej ofercie.💌


Jeżeli jesteście moimi byłymi klientami, a nie zdecydowaliście się wcześniej na stworzenie albumu,
albo w tamtym momencie nie miałam ich w ofercie - dawajcie znać, nic nie stoi na przeszkodzie, abym mogła stworzyć dla Was album ponownie. Dogadamy się! 💓


Jeśli natomiast nie korzystaliście z moich usług, a chcielibyście stworzyć taki fotoalbum z własnych wspomnień, które trzymacie na dysku komputera, czy telefonie - piszcie śmiało!
Z przyjemnością oprawię Wasze wspomnienia, czy to z wakacji, czy jakiegokolwiek innego wydarzenia najpiękniej jak tylko potrafię, dostosujemy oprawę, format i ilość rozkładówek.



Spójrzcie sami, jakie cuda dla Was przgotowałam do oglądnięcia. 🌸

EMAIL: kanska.magdalena@gmail.com  











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz