czwartek, 13 września 2018

Bajkowy zamkowy klimat

Kolejny dzień, kolejny post na blogu! Nareszcie powoli znajduję troszkę czasu, aby pokazywać Wam co działo się w sezonie ślubnym 2018, który swoją drogą jeszcze się nie zakończył także jeszcze wiele będę mieć Wam do pokazania. Dzisiaj opowieść o miłości Malwinki i Mateusza z którymi znam się już jakiś czas, jak napisali do mnie, że się pobierają i wybierają mnie na swojego fotografa czułam, że to będzie świetna współpraca - nie myliłam się. Moc uśmiechów, radości i miłości miałam przyjemność fotografować w ich wielkim dniu. Cieszę się, że mogłam stworzyć dla Nich również sesję plenerową. Od samego początku chcieli jechać do Zamku w Mosznej i tak się stało. Dzisiaj zostawiam Was z ich miłosną historią opowiedzianą moimi zdjęciami i widzianą moimi oczami. Więcej słów jest zbędne. Z resztą... zobaczcie sami! Miłego oglądania.
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz